ARTDECO Lepota na moj način Imperija lepote / Šminka

UMETNOST LEPOTE JE ZNATI KAKO DA JE ISTAKNETE. Zahvaljujući svom prilagodljivom sistemu, visokom kvalitetu, specijalnim i specifičnim proizvodima, svaka žena može da otkrije svoje najlepše lice. ARTDECO nastoji da bude sastavni deo rituala lepote svake žene širom sveta.

Ovaj nemački brend je nastao 1985. godine po zamisli Helmuta Baurechta koji je i danas izvrši direktor kompanije. Gospodin Baurecht je nekada radio za drugu kozmetičku kompaniju (Misslyn), ali je želeo da osmisli sopstveni brend. U početku je asortiman bio ograničen na senke koje se dopunjuju, vodootporne olovke i neke druge proizvode. Magnetni sistem je bio revolucionaran u to vreme, nikad viđen do tada; ovo je dovelo do enormnog uspeha koji brend i danas uživa. Povodom proslave 25. ARTDECO godišnjice, gospodin Baurecht je kupio kompaniju koju je napustio davne 1985. godine tako da Misslyn sada zapravo pripada ARTDECO kozmetičkoj grupi!

Kozmetička grupa ARTDECO posluje kao privredno društvo srednje veličine i danas obuhvata sedam brendova koji se prodaju širom sveta na maloprodajnom tržištu. Brend ARTDECO ima vodeću ulogu i trenutno je zastupljen u preko 70 zemalja, dok Francuska i Italija imaju sopstvena ARTDECO predstavništva. Grupa je u 100% vlasništvu osnivača Helmuta Baurechta i njegovog sina Matthiasa Baurechta koji takođe radi u kompaniji kao član odbora.
Sedište u Karlsfeldu, u okolini Minhena, obuhvata sva odeljenja na preko 25.400 m2, među njima nabavka i upravljanje proizvodima, logistika i administracija, marketing i prodaja, kao i proizvodna kompanija i reklamna agencija. Ovo omogućava kratke relacije, brzo donošenje odluka i efikasnu saradnju, za brzo reagovanje u stalno promenljivim uslovima.
Ono što ističe ARTDECO na tržištu kozmetičkih proizvoda su individualnost i inovacija – ARTDECO slavi lepotu svake žene, pružajući joj priliku da bude sama svoj šminker i bira proizvode za svoju magnetnu kutiju potpuno samostalno. To se zove système mosaïque: u suštini, sve ARTDECO senke, puderi za obrve, rumenila, kamuflažni korektori, hajlajteri i sl. smešteni su u male magnetne posudice koje mogu da se umetnu u magnetne kutije različitih veličina. Takođe odnos odličnog kvaliteta i pristupačnih cena je idealan.
Legendarna podloga za senku (Eyeshadow Base) je najprodavaniji proizvod od lansiranja kompanije. U pitanju je prajmer koji poboljšava učinak senke: čini je dugotrajnijom, vodootpornom, otpornom na razmazivanje i taloženje u naborima kapaka i, najvažnije, ne menja boju senke. Čak sadrži specijalne sastojke koji hidriraju kožu i smiruju crvenilo na kapcima!
Postoje brojni razlozi zašto je ARTDECO postao najpopularniji brend selektivne šminke u Nemačkoj i istovremeno povećao svoj udeo na svetskom tržištu:

ARTDECO je sinonim za individualnost zahvaljujući svom prilagodljivom sistemu. Ovaj brend nudi jedinstven izbor visokokvalitetnih proizvoda po pristupačnim cenama koji pokrivaju sve segmente kolor kozmetike i samim tim savršeno dopunjuju i upotpunjuju asortimane drugih premijum brendova.
Tu je i obilje specijalnih i specifičnih proizvoda, kao i vrhunske promocije koje je samo da garantuju dodatnu prodaju već i optimalno ispunjavaju individualne želje svih korisnika. ARTDECO je jedini značajni brend u svom cenovnom rasponu koji je u potpunosti fokusiran na selektivnu maloprodaju i ekskluzivno dostupan u parfimerijama, vodećim robnim kućama i salonima lepote.
Novi trendovi na tržištu stalna su inspiracija za stvaranje kolekcije su sezonski izgledi limitiranog dizajna
UMETNOST U SLUŽBI LEPOTE… Novi impulsi, kreativne vizije, avangardni koncepti, izvanredan dizajn – sa Beauty meets Art, ARTDECO je otkrio i lansirao novi izvor inspiracije. Svojim umetničkim delima, svetski umetnici stvaraju nova, privlačna pakovanja za kolekcije limitiranog izdanja.
MODA U SLUŽBI LEPOTE… Koncept Beauty meets Fashion doveo je do saradnje sa svetski poznatim kreatorima, a rezultat su trendseter kolekcije šminke. Sve je počelo uspešnom saradnjom između ARTDECO-a i modnog brenda Kaviar Gauche u 2012. godini. Usledila je kolekcija modnih boja za jesen/zimu 2013, fenomenalna saradnja sa dizajnerskim brendom Talbot Runhof koja se nastavila u proleće 2016. godine. Inspiracija za kolekciju modnih boja u bauhaus stilu za proleće/leto 2015 nastala je iz fenomenalne saradnje sa brendom Emilio de la Morena.