HyperFocal: 0 Parfemi

Koja druga boja može da se kombinuje sa moćnim N°5, simbolom vizionarskog duha? Prema Gospođici Chanel, samo crvena, „Boja života, boja krvi“.
Po prvi put u istoriji modne kuće CHANEL, legendarna providna bočica koju je dizajnirala Gospođica Chanel lično, sada je odevena u vatreni crveni ogrtač. Kao ograničena izdanja, N°5 L’EAU toaletna voda i N°5 parfemska voda (100 ml) smeštene su u bočice od bakara kristala obojenog crvenom bojom, dok je kolekcionarsko izdanje N°5 parfema (900 ml) izvedeno u crvenoj boji broj 55.
Dizajnirana 1921. i prilagođena 1924, providna pravougaona bočica jednostavnih geometrijskih linija i sa brušenim stoperom poseduje radikalnu arhitekturu koja je postala manifest moderne estetike. Kultni dizajn je suptilno evoluirao u XX i XXI veku, majstorski održavajući ravnotežu oblika i proporcije. Ostajući veran svojoj pionirskoj prirodi, N°5 nastavlja zacrtanom trasom, obasjan novom aurom.
Crvena. Koja druga boja je tako očigledan izbor za ovaj „ženski parfem koji miriše poput žene“, komponovan kao olfaktorni dvojnik same Gospođice Chanel? Ovaj cvetno aldehidni miris bio je doživotni izbor kreatorke koja je njegov olfaktorni potpis smatrala svojom ličnom amajlijom. Kao odraz njene strastvene duše, crvena nagoveštava njenu nepokolebljivu ljubav prema svom zanatu, umetnosti i muškarcima koji su obeležili njen život. Ova boja koja ne preza ni od čega, koja obećava posvećenost i ličnu afirmaciju, zapravo je inkarnacija hrabrosti, slobode i snage žene koja je oblikovala sopstvenu sudbinu.
Crvena. Koja druga boja može da izrazi beskompromisne izbore kreatorke koja je želela da odene žene samo u crnu, belo, bež, zlatnu i… crvenu? Ovo je boja koju je Gospođica Chanel istraživala u svim njenim gradacijama, sjaju i dubini. Bilo grimizna, granat modra ili rubin crvena, uparena sa somotom, tvidom ili šifonom, za odelo ili ogrtač, crvena je uvek imala značajnu ulogu u njenoj modi. Ne u dodirima, već poput kompletno obojenog apstraktnog umetničkog dela, poput fatalne privlačnosti koja drži pogled prikovanim.
Kao simbol zavodljive moći, crvena je oduvek bila oličenje apsolutne ženstvenosti: od odela Carole Bouquet do haljina Nicole Kidman i Gisele Bündchen na crvenom tepihu, da ne pominjemo Crvenkapu koju je snimio Luc Besson. Zajednička crvena nit spaja reklamne kampanje za legendarni CHANEL miris. U svojoj novoj grimizno staklenoj ili kristalnoj bočici, N°5 otkriva još jedno lice arhetipa ženskog mirisa.