BOTTEGA VENETA  Kada su vaši inicijali dovoljni Parfemi / U fokusu

Diskrecija, kvalitet i neprevaziđeno umeće izrade – Bottega Veneta je uspostavio novi standard luksuza od svog osnivanja u Vićenci 1966. godine. Prožet tradicijomitalijanskih majstora za preradu kože i poznat po vrhunskoj kožnoj galanteriji, Bottega Veneta je sinonim za individualnost i samopouzdanje, filozofiju koja se ogleda u čuvenom sloganu ove modne kuće, „Kada su vaši inicijali dovoljni.“ Principi koji definišu brend ostaju nepromenjeni: vrhunska izrada, inovativni dizajn, savremena funkcionalnost i najkvalitetniji materijali. Još jedna konstanta vrednost je posvećenost Bottega Veneta prema svojim ateljeima u kojima izvanredno vešti umetnici kombinuju tradicionalno umeće sa uzbudljivim inovacijama. Zapravo, Bottega Veneta pristupa pojmu luksuza kroz neuobičajenu i inspirativnu saradnju između umetnika i dizajnera, kroz partnerstvo koje se savršenoogleda u prepoznatljivoj intrecciato tehnici tkanja kože.

Majstor nenametljivog
Tomas Maier se pridružioBottega Venetana mestu kreativnog direktora u junu 2001. Sa značajnim iskustvom u visokoj modi i dizajnu, želeo je da podstakne renesansu uvaženog italijanskog brenda.I uspeo je u tom izvan svih očekivanja. Posvećen prefinjenoj izradi, Maier je počeo da crpi inspiraciju od talentovanih umetnika u Vićenci kako bi stvorio kožnu galanteriju neuporedivog kvaliteta. U godinama koje su usledile, uspeo je da nametne Bottega Veneta kao jednog od vodećih svetskih brendova u segmentu luksuzne robe, neprekidno kombinujući izuzetnu izradu sa bezvremenim dizajnom, tradicijom i inovacijom. Sada je Maier, zajedno sa stručnjacima iz Coty-ija, usmerio svoju pažnju na mirise, najmanje cenjenu ali najupečatljiviju luksuznu robu. Rezultat je ponovo premašio sva očekivanja.

Vizije Veneta
Tomas Maier, kreativna snaga izaBottega Veneta, zamislio je prvi miris ovog brenda kao san o venecijanskom krajoliku. U ovoj viziji prožetoj toplinom, suncem i nežnim zvucima cvrčaka, smeštena je elegantna i autentična vila. Enterijer je osvetljen sunčevim zracima, drveni podovi blago istrošeni ispod izbledelih fresaka. Tu je biblioteka prepuna knjiga kožnih poveza, sa otvorenim prozorima kroz koje letnji povetarac donosi mirise sena, zemlje, šume i cveća. Ova vizija predstavlja ravnotežu između prirode i umetnosti, sintezu sirove senzualnosti i suptilnog intelekta koja ostaje u umu poput sećanja.

Jednostavnost i suprotnost
Kombinujući meke, zaobljene liniji i upadljive oblike, glatku spoljašnjost i intrecciato teksturu na dnu, bočica Bottega Veneta mirisa je predmet koji postepeno otkriva svoju kompleksnost. Boje su osobene za ovaj brend: brunito stoper i prsten, ebano logo, i kožna traka u boji kože sa brunito leptirom. Sama bočica, inspirisana venecijanskim staklom i tradicionalnim italijanskim bokalom, zapravo je simbol skladne jednostavnosti i savršenom izbalansiranih suprotnosti.

Izrada potpisa
Parfemska voda Bottega Veneta evocira na elastičan, senzualan dodir poznate kožne galanterije. Član porodice kožno cvetnih kiprastih mirisa, Bottega Veneta spaja arome venecijanskog krajolika – sveže livade, košeno seno, zemlju i drvo – sa nežnim bogatstvom kože, u kreaciji koju odlikuje pedantna umetnička izrada.

Glavna konstrukcija mirisa je kombinacija bergamota, pačulija i hrastove mahovine. Senzualni cvetni i začinski sastojci odaju počast Istoku, kao podsećanje na mesto koje je Venecija zauzimala na kraju Puta svile. Prirodni sastojci iscrtavaju globalnu putanju: tu je bergamot iz Italije, sambak jasmin iz Indije, zrna roze bibera iz Brazila, i pačuli iz Indonezije. Delo čuvenog majstora parfimera Michela Almairaca, Bottega Veneta otkriva svoj karakter već od samog početka. Njegova struktura je jedinstvena, kao fina mešavina izvanrednih materijala čiji su individualni mirisi utkani zajedno kako bi stvorili gipku i skladnu celinu.

Jedinstveni stil
Njeno lice do sad niste viđali. Ipak, čini vam se poznatom, možda zbog toplog osmeha, opuštene gracioznosti, nemirne elegancije. Poput Bottega Veneta, NineD’Urso ima ponosno nasleđe koje nosi nenametljivo, ali sa poštovanjem. Ćerka francuske modne ikone Inès de la Fressange i italijanskog biznismena i trgovca umetninama Luigia d’Ursoa, Nine otkriva vrline svog vaspitanja dok odiše elegancijom i individualnošću koje su potpuno moderne i samo njene.

Viđenje lepote
Prikazati dušu mirisa – u tome leži izazov. Za Bottega Veneta, rešenje je bila saradnja sa legendarnim Bruceom Weberom. Weber poseduje jedinstvenu i neshvatljivu sposobnost da dočara originalni trenutak. On vidi više od drugih, i zato stvara upečatljive prizore nevinosti i senzualnosti. Snimajući na plaži u Južnoj Floridi, uz minimalnu režiju, Weber, TomasMaier i Nine D’Urso stvorili su kampanju koja izražava senzualnost, prefinjenost i individualnost Bottega Venetamirisa.


Proizvodi