Bourjois lepota sa francuskim akcentom Imperija lepote

Istorija kuće BOURJOIS je priča o lepoti, ali i priča o Francuskoj i njenoj prestonici, o Parizu i njegovom jedinstvenom duhu. Već više od 150 godina, boja, radost i autentičnost nalaze se u srcu brenda koji poznaje i voli žene…

POZORIŠNI POČETAK…

BOURJOIS se prvi put pojavio 1863. godine, u pozorišnom okrugu lociranom duž velikih bulevara Pariza. Njegov tvorac, glumac Joseph Albert PONSIN, proizvodio je u svom apartmanu šminku za pozorišne glumice. Njegove prve kreacije bili su gusti stikovi od voštane masti u različitim bojama, nazvani po poznatim pozorišnim likovima. Kao kozmetolog i vizionar na polju lepote, PONSIN je brzo proširio svoj asortiman šminke, uvek u potrazi za boljim kvalitetom i raznovrsnošću. Godine 1868., suvlasnik brenda Alexandre Napoléon BOURJOIS preuzeo je posao i nastavio njegov razvoj, stavljajući svoje ime na proizvode namenjene pozorištu. Daleke 1870. godine rumenilo napušta pozornicu i postaje dostupno svim ženama. BOURJOIS postaje internacionalni brend gradske šminke.

Soir de Paris Bourjois

PROBOJ U SVET

Gospodin BOURJOIS je nastavio da razvija kompaniju, obezbeđujući joj internacionalnu tržišnu dimenziju. Bilo je to doba koje priziva u sećanje uspomene na francuski ples kan kan, na kabare „Folies Bergères“, na prava obeležja Pariza. Java Rice Powder (java pirinčani puder) osmišljen za posvetljavanje tena trenutno je postao popularan među ženama i ostvario godišnji promet od dva miliona prodatih kutija širom sveta. BOURJOIS katalog iz 1898. godine, sadržao je preko 700 artikala, ne samo pudera za lice i druge šminke nego i parfema, toaletnih voda, parfemisanih ekstrakata za maramice, losiona za kosu. Proizvodi su se izvozili širom sveta i dobijali su priznanja na međunarodnim izložbama za odličan kvalitet i kreativnost.

KULTNI PROIZVOD − MALA OKRUGLA POSUDA!

Od davne prošlosti do danas, male okrugle posude koje sadrže BOURJOIS pastelna rumenila i senke za oči, zaštitni su znak ovog brenda. Zabavne i otmene, te male posude prepune su francuskog „joie de vivre“ i simbol su kuće BOURJOIS. Godine 1912., stvorena su čuvena „Pastel Blushes“ (pastelna rumenila). Proizvodni proces je bio revolucionaran: mešavina pudera i vode oblikovana je i smeštena u okrugle kalupe, zatim je sušena i ručno polirana pre prebacivanja u male okrugle posude od štampanog kartona. Postojalo je obilje nijansi i efekata, prilagođenih individualnim ličnostima, željama, stilovima i modnim prioritetim. Danas se šest miliona malih okruglih posuda svake godine proda širom sveta…

bourjois04
PARIŽANKA: ŽENSTVENOST I SMELOST

BOURJOIS je za svoju ikonu izabrao mladu i elegantnu Parižanku. Imaginarna muza BABETTE propratila je početak emancipacije žena tokom „ludih“ dvadesetih godina 20. veka. Dečačkog izgleda, vesela, duhovita i sklona bezazlenom flertu, ova samostalna Parižanka prepričavala je svoje uzbudljive avanture u modnim časopisima. Na posterima iz 1924. godine, moglo se pročitati: „Zahvaljujući njenom parfemu, pastelnom rumenilu i senkama, ona predvodi žene putevima zavođenja“. Danas BOURJOIS, kreator boja i mode, ostaje esencijalni brend Parižanki i svih žena koje vole francuski šik.
BOURJOIS − PRIJATELJ DAMA

Pojednostavljivanje lepote i olakšavanje šminkanja inovacijama i usavršavanjem, jesu glavni ciljevi BOURJOIS. Od kraja 19. veka, mini-formati su kombinovali kvalitet i elegantan dizajn, predviđajući potrebe zaposlenih žena u pokretu (mini-ruževi za usne, mini-kompaktni puderi sa pufnama od perja.). Veoma praktičan set za šminku, poznat kao „Ladies Friend“ kreiran je 1897. godine. Predstavljen je u obliku male, tamnoplave futrole cilindričnog oblika i sadržao je ruž za usne, puder i pufnu, kao i olovku za oči. Današnje BOURJOIS kolekcije nastavljaju da pomažu ženama koje koriste najnovije tehnike šminkanja, bez ustručavanja i sa pravim zadovoljstvom. BOURJOIS poseduje paletu boja od preko 360 nijansi i svake godine kreira više od 100 novih izvanrednih proizvoda.


Proizvodi