Dolce Gabbana Dolce Povratak na Siciliju Parfemi

Dolce je miris koji najavljuje emotivno i čulno putovanje u srce Dolce&Gabbana sveta, u plemenitu zemlju Siciliju. Dolce cveta u sećanjima Domenika i Stefana. Emocije i tradicionalne vrednosti ogledaju se u istom starinskom ogledalu koje je krasilo krojačku radnju Domenikovog oca u gradići Polizi Đeneroza, nadomak Palerma, a koje se danas nalazi u kancelarijama dizajnera. Ženstven i svež, Dolce je oličenje osetljive ravnoteže između vanvremenske izrade i inovacije u umetnosti stvaranja mirisa. Dolce je lični dodir, miris sa potpisom. Izražava jednostavnost rezultata koji se dobija u složenom procesu: istom procesu koji je potreban za kreiranje fino vezene haljine.

Dolce je nežna, ženstvena mešavina belih cvetova čiji su predstavnici sveži listovi nerolija i beli amarilis, južnoafrički cvet po prvi put korišćen za kreiranje jednog parfema. Dolce se otvara šarolikom i slatkom erupcijom listova nerolija i cveta papaje, prelivajući se u cvetni buket u samom srcu mirisa, sačinjenom od jedinstvene i opojne kombinacije belog lokvanja i belog narcisa koji se savršeno prepliću sa raskošnim belim amarilisom. Protivtežu ovom cvetnom aranžmanu čini pozadina od toplih mošusnih nota koja, zajedno sa složenim akcentima kašmirana, ostavlja senzualni trag pikantnih začina i drvenastih, zemljanih tonova. Raskošne i punačke note belog amarilisa dobijene su „headspace tehnologijom“ koja precizno kopira miris cveta kada je u cvatu, bez potrebe da za sečenjem i mlevenjem latica kako bi se ekstrakovalo esencijalno ulje. Ovo je specijalna vrsta belog amarilisa koja raste isključivo u regiji Finbos u Južnoj Africi a koja poseduje raskošan i bogat miris, što nije slučaj sa belim amarilisom koji uspeva u drugim oblastima. Ime cveta potiče od grčke reči „amarysso“ koja ima korene u poeziji a čije je značenje „dajem svetlost“. Cvetovi su široki i u obliku trube. Pupoljci rastu različitom brzinom, tako da svaki odlikuje miris drugačijeg intenziteta. Elegantno Dolce pakovanje podseća na starinsku parfemsku bočicu. Debelo, providno staklo sa nežnim oblinama uliva dašak savremenog dizajna. Kejt King je zvezda kampanje za Dolce. Ova dvadesetogodišnja Kanađanka postaje sve viđenija u svetu Dolce&Gabbana: radila je na kampanjama za pret-a-porter kolekcije, kao i za kolekcije nakita. Njene krupne oči boje lešnika i plemenite crte lica čine je savršenim oličenjem sicilijanskih vrednosti koje se kriju u srcu mirisa, a njena uloga u televizijskoj kampanji za Dolce ujedno predstavlja njen debi na malom ekranu.
„Kejtin prodoran pogled prepun je energije ali je istovremeno nežan i nevin; u njenim očima ogleda se duh mladih Sicilijanki, poput lika Anđelike iz film „Gepard“ čiji su iskrenost i moderan stil uspeli da uzdrmaju Tankredijev drevni svet,“ kažu Domeniko Dolče i Stefano Gabana. Đuzepe Tornatore, nagrađivani reditelj i istinski ambasador sicilijanskog stila života, angažovan je da pretvori Dolce – i sva osećanja koja ovaj miris dočarava – u reklamni spot za pamćenje. Tornatore elegantno interpretira sve najfinije nijanse duše.
Za Tornatorea, Dolce kampanja predstavlja ’povratak kući’, vraćanje brendu i obnavljanje saradnje sa Stefanom i Domenikom s kojima je radio na ranim Dolce&Gabbana kampanjama za mirise. On je idealan izbor za dočaravanje duha i istorije ove modne kuće, kao i poezije Dolce mirisa. Uz dijaloge u sicilijanskom žargonu i scene izvedene uz originalnu muziku Enia Morikonea, kampanja predstavlja sliku života u sicilijanskom selu, u jedno veoma posebno doba godine: u vreme berbe limuna.


Proizvodi