Dušan Lazić Laza: TAJNE INTELIGENTNOG IZGLEDA Šminka / Trendovi

Dušan Lazić Laza, istaknuti profesionalni make up artist, osnivač sopstvene škole šminkanja i tvorac preparata koji nose njegovo ime, govori o potrebi da se inteligentno šminkamo i o kvalitetnim preparatima dostupnim i na našem tržištu lepote.

Šta su najveći aduti žena iz Srbije, a šta bi trebalo da poprave kad je šminkanje u pitanju?
Definitivno, od kada imam svest o lepom, adut Srpkinja je prirodna lepota u punom značenju te reči. Uočljiva je potreba da se prirodna lepota unizi , što je negde u uskoj vezi sa krizom identiteta na globalnom nivou. Devojke kao da žele da liče jedna na drugu, tačnije na jednu, Barbiku. Ogromna količina šminke, prenaglašene obrve i trepavice, jake konture, neprilagođenost šminke prilici, dobu dana, odevnoj kombinaciji može se sve čeśće primetiti. Moja misija se svodi na podsećanje ženske populacije da je individualnost i prirodniji izgled oduvek bolji izbor, koji vas uvek čini trendi.

Živimo u vreme društenih mreža. Ko su šminkeri koje treba pratiti na Instagramu i jutjubu?
Društvene mreže su idealna platforma da svoj rad, sliku ili poruku pošaljete u svet. Meni služe vrlo često kao inspiracija i obožavam rad Charlotte Tilbary, Mary Phillips, PatrikTa, Hung Vanngo i Marije Dedivanović.

Šta bi svaka devojka uvek trebalo da ima u neseseru za šminku?
Sadržaj nesesera je individualna stvar i zavisi, pre svega, od tipa i stepena nege koju praktikuje devojke. Za dnevnu rutinu su neophodni: korektor, mineralni puder, rumenilo, maskara, karmin i kremasta senka za oči. Preduslov je da imate minimum znanja o šminkanju kako vam dnevna rutina ne bi trajala duže od 5 minuta . Ako baš nemate nikakve dodirne tačke sa šminkom, trk na društvene mreže po minimum znanja.

Preporučite nam neki make up proizvod koji je, po vašem mišljenju, odličan, a košta manje od 2000 dinara.
Maskara ALL IN ONE, kozmetičke kuće Artdeco i TOUCH UP Aurin korektor, savršen su odabir, kada želite rentabilnu kupovinu sa savršenim rezultatom.

Da li postoji neki brend za koji možda nismo čuli ili koji je kod nas relativno nepoznat, a na koji vredi obratiti pažnju?
Postoji veliki broj manje poznatih brendova koji nisu popularizovani na društvenim mrežama a kvalitetom pariraju najboljim svetskim brendovima. Izdvojio bih Evu Garden, italijanski brend koji ima široku paletu dobro pigmentisanih proizvoda baziranu, pre svega, na nezi kože pored dekorativnog svojstva.

Ko javna ličnost je, po vašem mišljenju, uvek dobro i ukusno našminkana?
Uvek je to osoba kojoj šminka nije dominantan faktor već je u službi njene lepote. Žena ne bi trebalo da bude pokretna reklama za kozmetičke proizvode već da šminkom prikrije nedostatke na suptilan način, istakne prirodne atribute, učini se odmornom, podmlađenom. Kada je reč o našim prostorima pevačica Ilda Šaulić, a od svetakih lepotica Šarliz Teron i Dženifer Lopez.

Šta vas najčešće pitaju mlade devojke koje šminkate?
Zahvaljujući školi šminkanja, koja uspešno funcioniše već nekoliko godina, devojke sve česće koriste priliku da se raspitaju o edukaciji ili saznaju poneki šminkerski trik. Raduje me što sve ređe devojke dolaze sa naumerenim željama kada je njihov izgled u pitanju, što je potvrda poverenja koje ulivam damama, a rezultat je moje posvećenosti ovom poslu i ljubavi prema ženama.

Koje boje su u trendu ove sezone?
Trendovi se ne menjaju desetinu godina unazad. Ono što je u trendu uglavnom nije opšte prihvatljivo i nosivo. Na trend se osvrćem, ali ga ne pratim slepo i uvek stavljam akcenat na ulepšavanje. Monohromatski izgled mi se najviše dopada, a karakteriše ga slična ili skoro ista nijansa na usnama obrazima i kapcima. Deluje zavodljivo i lepo se slika, što je u današnje vreme, čini mi se, najvažnije.


Proizvodi