Imperija lepote: Carita Imperija lepote

U svetu glamura ime kozmetičke kuće Carita sinonim je za prefinjenost i sofisticiranost, koliko zbog naučnog pristupa izradi i izuzetnoj teksturi njihovih proizvoda, tolikoko i zbog jedinstvenog koncepta rada i personalizovanih tretmana. Rezultat je savršena kombinacija luksuza, ženstvenosti i veštine vrhunskih profesionalaca. Iza tog imena stoje dve sestre, plavuša i brineta, dve različite spoljašnjosti, a dve ličnosti koje se dopunjuju.

Sestre Karita, Marija i Rouzi, bile su oduvek avangardnog duha. Među prvima su pokrenule sopstveni posao u vremenu kada su muškarci dominirali svetom biznisa. Poreklom Katalonke, detinjstvo su provele u Tuluzu. Prve uspomene iz detinjstva vezuju za uspavljivanje uz zvukove makaza i spreja za kosu. U Pariz dolaze 1944. godine.

Sestre su najpre otvorile frizerski salon, a potom legendarnu kuću lepote koja je bila omiljena kod slavnih ličnosti poput Katrin Denev, Kloda Fransoa, Silvi Vartan, Mirej Dark. Razumele su da je lepota mnogo više od lepe frizure. Otkrile su koncept celokupne lepote pre nego što su ljudi počeli da govore o tome, kreirajući personalizovane tretmane i izuzetno efikasne kozmetičke proizvode. Njihova kreativnost i smelost su ih vodile ka saradnji sa poznatim dizajnerima visoke mode. Kreirale su brend lepote izuzetnog renomea. Sestre Karita su osnovale i školu lepote, iz koje su izašli neki od najboljih, poput Lore Mersije, Fransoa Narsa, Tibot Vabrea i Stefani Mare.

Brend Carita nudi luksuzne proizvode i usluge vodeći računa o svakom detalju, svakom trenutku, jer luksuz ne toleriše nemar. A detalji čine bitnu razliku. Preko 70 godina iskustva u kreiranju raskošnih proizvoda i usluga: dragoceni sastojci, magične teksture, neodoljiv miris, inovativne formule, vidljivi rezultati.

Najpoznatiji proizvod brenda Carita je Fluid de Beauty, preteča današnjih seruma za negu lica, koji su kreirale davne 1956. godine. Radi se o hranljivom ulju za negu lica, kose i tela koji simboliše moderan Carita pristup kozmetici. Tradicija inovacije jedno je od obeležja ovog brenda koji od laboratorija do ruku stručnjaka kreira savršenu harmoniju, sve u cilju pružanja mogućnosti svakoj ženi da otkrije sopstvenu lepotu. Od osnivanja do danas, Carita se svrstava u jednu od pet vodećih svetskih kozmetičkih brendova u anti-ageing nezi kože.

Uskoro u Jasmin parfimerijama!