Imperija lepote Chloe – kuća modnih velikana Imperija lepote

Jedan od brendova koji, bez obzira na sezonu i trenutnu modu, uvek želimo da ponesemo jeste Chloe. Ova modna kuća, koja nas svojom estetikom uvodi u pariski šik, uvek ciljano bira dizajnere koji na najbolji način umeju da prenesu nasleđe starih, prestižnih francuskih modnih kuća.

Malo ko zna da je osnivač brenda Gaby Aghion, sada već devedesettrogodišnjakinja, za koju se govorka da je tvorac kovanice pret-a-poter. Stigavši u Pariz 1945. godine, ova umetnica se pridružila boemskom krugu Pariza sa tyv. leve obale, predvođenom Pikasom i njegovim kružokom. Kada je osnovala brend, nazvan po njenom prijatelju Chloe Huysmans-u, njeni prvi modeli bili su upravo spomenuti pripadnici umetničkih krugova, a ne dame iz visokog društva. Prva revija brenda Chloe bila je upriličena u čuvenom kafeu Flor.Uspeh je postigla odmah, jer su se haljine prodavale u svakom butiku u koji su stigle, sa svojom etiketom, što je bilo neuobičajeno za 50-e godine prošlog veka. Tajna brenda je ležala u tome što je svaka žena, za razliku od ostalih kuća visoke mode u kojima su probe trajale danima, odmah mogla da kupi luksuznu odeću bez dodatnih komplikacija. Taj njen easy chick pristup kasnije su usvojili i ostali kreatori kuće Chloe poput Stele McCartney i Phoebe Philo.

Aghion je bila osoba koja je angažovala tada mladog i talentovanog Karla Lagerfelda, jedinog muškog dizajnera u istoriji ove ženske modne imperije. Njegov dolazak na čelo Chloe, rezultirao je klijentelom poput Džeki O., Marije Kalas, Grejs Keli i neizostavne Brižit Bardo. Stella McCartney ovoj modnoj kući donosi romantiku u kombinaciji sa rokenrol klijentelom, dok Phoebe Philo potencira saradnju sa nežnim divama poput Natali Portman i Kirsten Danst.

Ipak, Chloe nije samo odeća, već i luksuzni parfemi i torbe od kojih se kao prva IT tašna izdvojila Paddington bag. Svesni da svojim proizvodima moraju dati poseban pečat, zvaničnici kompanije biraju 2009. godine stilsku ikonu Chloë Sevigny za portparolku firme, a u želji da privuku mlađu ciljnu grupu stvaraju podbrend See by Chloe. Nova kreativna direktorka Chloé, Natacha Ramsay-Levi svoj pečat je već ostavila radeći u kućama poput Louis Vuitton i Balenciaga. Njeni prvi radovi u sklopu Chloe otkrivaju da je ova dama, pred kojom leži svetla modna budućnost, sjajno uklopila klasičnu parisku boemsku eleganciju sa ženstvenošću kojom nas je brend odavno razmazio.

 


Proizvodi