Imperija lepote Pupa Imperija lepote

Kada je 1974. Italijan Anđelo Gati krenuo u sopstevni biznis u kozmetici, imao je ideju da spoji boju, šminku, modu i magiju. Osmislio je setove za šminku po kojima je kuća Pupa i danas poznata. Zaštitna boja kuće je intenzivno crvena, boja hrabrosti i strasti, ali i energije i smelosti da se učini iznenađujući korak napred.
Pupa svoje proizvode tradicionalno pakuje u prava remek-dela, igračke savršenog dizajna. Posle trideset godina postojanja, Pupa je postal sinonim za italijanski stil. Njena ostvarenja su idealan poklon jer su mnogo više od seta za šminku ili nesesera.
Iako je osnovna ideja vodilja firme da se donese novo i različito, bitno je da je to novo korisno za ženu, praktično i lako za upotrebu. Pupa je okrenuta ka inovacijama i mali kreativni tim ide uvek korak ispred novih trendova istraživanjima tehnologije i tržišta. Zahvaljujući tome Pupa uspeva da udovolji potrebama kupaca i pre nego što pomisle da im je potrebna promena.
Glavna ciljna grupa Pupe su žene između 25 i 35 godina, ali i dame do 45 godina starosti. U fokusu je žena, njene želje i očekivanja. Ako je kozmetika luksuz, Pupa je luksuz koji se može priuštiti.
Pupa je najčešće prva kozmetika i šminka koju koriste veoma mlade devojke upravo zbog privlačnog pakovanja. Pupa voli ženski svet i slavi njegovu lepotu. Svake godine Pupa ima četiri kolekcije, za svako godišnje doba po jednu.
Pored šminke, Pupa proizvodi i kozmetiku za negu lica i tela. U pitanju su vrlo specifični proizvodi koji ciljaju na ono najpotrebnije – zategnute noge, grudi, stomak, meku kožu i mlađi izgled.
Mirisne note se kreću od najjednostavnijih, tradicionalnih, klasičnih, do vrlo specifičnih i modernih. Od kad su počeli sa radom, ljudi iz Pupe su radili na setovima lansirajući svake godine novu liniju koja u osnovi najčešće ima crvenu boju, lak, sjaj. Pakovanje je podjednako bitno kao i sadržaj. Eksperti za tehnologiju kozmetike blisko sarađuju sa dizajnerima pakovanja da bi zajednički istakli ono najbitnije u svakom proizvodu.
Kao što u toj kući kažu, Pupa govori italijanski, ali je svi razumeju. Pupa je italijanski brend, sa centralom u Italiji i dizajn centrom u Parizu. Posluje u 67 zemalja. Marketingom se bavi na ozbiljan način. Prisutni su u medijima. Prva su italijanska firma koja je počela da sarađuje preko društvenih mreža sa mladim blogerima i trendseterima.
Sedište Pupe je u blizini Milana, u zdanju koje se snabdeva obnovljivom energijom, okruženo je zelenilom i ima svoj vrtić u kome svaki dan boravi šesnaestoro dece sa tri vaspitačice.
Društveno odgovoran stav Pupa izražava ne samo poštujući visoke standardne radnog okruženja već i putem fondacije koja se bavi pomaganjem katastrofama pogođenim područjima, unapređenjem uslova života, posebno za žene i decu.
Pupa stil predstavlja jak, tamniji crveni karmin, nekad bliži bordo, nekad ljubičastoj boji, ali uvek snažan, vidljiv, bilo da je mat ili sjajan. Pupa ističe lepotu žene, teži da žena bude primećena. Kolekcija za jesen zimu soft&wild (meka i divlja) kombinacija je nežnih tonova sa animal printovima. Smela i dinamična, idealna je da prkosi zimi.


Proizvodi