Make up trendovi – Crveno usijanje Trendovi

Boja života i smrti, ljubavi i želje, nevinosti i iskustva. U ovoj boji ekstrema sadržane su brojne metafore za emotivne dihotomije života. U želji da evocira upravo te emotivne krajnosti u svojoj prvoj kolekciji za CHANEL Beauty za jesen 2016 – LE ROUGE COLLECTION N°1 – Lucia Pica, globalna kreativna dizajnerka šminke i boje firme CHANEL, istražuje apstraktan i izražajan odjek crvene boje dok rekonstruiše njenu ulogu u lepoti.

Ova dizajnerka nastoji da transformiše tradicionalnu ulogu crvene boje, istovremeno slaveći i rušeći njen kultni status neprikosnovene boje za ruž, za rumenilo i lak za nokte. I dok učestvuje u potrazi za kultnim i klasičnim u svakom segmentu kolekcije, Pica ujedno zanemaruje očekivanja i uvodi crvenu u nove oblasti, naročito u svet šminke za oči koja postaje emotivniji i strastvenija.

Ne iznenađuje činjenica da je crvena jedna od glavnih boja CHANEL mode i lepote. Predstavljen 1924, crveni CHANEL ruž za usne ne samo da je bio lični pečat stila Gabrielle Chanel i ikona modne kuće, već nikad nije izašao iz mode niti je njegova proizvodnja prekinuta. Kroz svoje brojne inkarnacije, koristio se od samog početka zbog svojih atraktivnih, ali borbenih kvaliteta koji se ogledaju u izjavi Gabrielle Chanel: Mettez du rouge et attaquez (Stavite ruž i napadnite). Fascinirana ovom kultnom crvenom nijansom koju neretko koristi u svojim editorijalima, Lucia Pica je odlučila da dodatno istraži ovu boju. U LE ROUGE COLLECTION N°1 njen koncept ženstvene snage, strasti i emotivne spremnosti za svakodnevni život, izražen je kroz raznolike crvene nijanse koje prožimaju celu kolekciju.

Subverzivnost i klasicizam – to su ideje iza ove kolekcije. Naglašena je moć ženstvenog, ali i ranjivost. Crvena je intenzivna, ranjiva, seksualna i večna, kaže Lucia Pica