Muškarac današnjice Parfemi

U kompaniji Boss želeli su da ohrabre muškarce  da pokažu svetu ko su kroz svoje postupke, i vrednosti kojima se rukovode u životu.

Kao jedan od parfema sa kultnim statusom u poslednjih 20 godina, BOSS BOTTLED je lansirao prvu Man of Today kampanju 2014. kao početak globalne diskusije o značenju moderne muževnosti i uspeha u današnjem svetu. U centru kampanje je namera da se muškarci širom sveta podstaknu da podele s drugima i otkriju svoje različite ideale kada je reč o uspehu, kroz neprekidno poređenje svakog trenutka sa njihovim ličnim setovima pravila. Na taj način, BOSS BOTTLED će utvrditi šta muževnost znači danas i kako je evoluirala. Sledeće poglavlje u kampanji Man of Today odvijaće se sa likom glumca Chrisa Hemswortha, novog BOSS BOTTLED globalnog ambasadora i čoveka koji neprekidno postupa po sopstvenim pravilima integriteta i poštovanja: „Ideja iza kampanje Man of Today je da dela govore glasnije od reči – to je princip kojem sam oduvek težio i kojim se rukovodim u životu. Jedno je da kažete da ćete nešto da uradite, ali ako to potvrdite i delom, onda je to potpuno druga stvar. To je stav koji su mi preneli roditelji i koji ću, nadam se, uspešno preneti na svoju decu. To su kvaliteti iskrenosti i integriteta, i čast mi je što sam deo toga.“ Chris Hemsworth – BOSS BOTTLED ambasador.

Elegantne drvenaste note mirisa reflektuju složenu strukturu koja je raznolika i bogata kontrastima kao i čovek koji je nosi. Iz sata u sat, miris se otkriva i poprima drugačiji kvalitet koji inspiriše BOSS muškarca i verno ga prati tokom njegovog dana. Rezultat je miris koji ostaje savremen i relevantan danas kao i prilikom svog lansiranja, simbol muževnosti koji je brzo i lako postao deo svakodnevnog rituala muškaraca širom sveta.

 


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *