Na modnom Olimpu: Afrika, to je moj bit Trendovi

Da li ste čuli za Sarah Diouf i njen brend Tongoro? Ukoliko niste, vreme je da upoznate novu IT girl svetske modne scene koja je svoje afričke korene utkala u najsvežiji modni brend za 2019. godinu.
Karijera ove kreatorke rođene u Obali Slonovače počela je pre dest godina, kada je započela rad na svom digitalnom magazinu. Samo dve godine kasnije dobila je nagradu magazina Cosmopolitan koja joj je donela saradnju sa brendovima Audi i Reebok, a potom i rad na modnom časopisu Noir. Upravo ovaj poslednji poduhvat osnažio je Saru u želji da napravi svoj brend Tongoro, koji za cilj ima promovisanje afričkih žena i njihovog stila u modnom svetu.
Od predimenzioniranih lepršavih haljina ili šarenih majica sa puf rukavima, do torbe inspirisane francuski bagetom, Tongoro je pronašao ono nešto afričko što se dopada svima. Svaki komad odeće je osmišljen i napravljen u zapadnoj Africi, u kreativnom ateljeu u senegalskom gradu Dakar. Takođe, bez obzira na novostečenu popularnost, komadi ovog brenda su, za sada, dostupni po povoljnim cenama.
Uvek nasmejana, Sarah je otelotvorenje nove Afrikanke, žene koja rado ide u susret avanturama, razigrana je i hrabra, kao brend iza kog stoji. I taman kada je pomislila kako njena poslovna budućnost ne može biti bolja, desilo se nešto neverovatno. Sarah Diouf je otkrila kako je najveća muzička zvezda našeg vremena, Beyonce na porodičnom odmoru u Italiji ponela baš njene modele.
Bilo je zapravo potrebno samo nekoliko fotografija na Instagramu da svet potpuno poludi za ovim brendom koji je zvezda prigrlila i tako rado ga predstavila u najvažnijem svetu današnjice. Onom digitalnom.

Mia Uzelac