Nova obsesija Parfemi

Čuvena modna kuća Calvin Klien vraća se svojim korenima. Raf Simons, kreativni direktor ovog brenda bio je nadahnut čuvenima parfemima Obssesion iz 1985 i Obssesion for Men iz 1986. godine.

U srce priče o novim Calvin Klien parfemima za nju i njega OBSESSED je uspomena na prošlu ljubav. Mešanje sećanja i želje, muževnog i ženstvenog, prošlosti i sadašnjosti. Tako bi se ukratko mogli opisati novi, reformulisani mirisi za nju i njega.

Ideja čitavog projekta zasniva se na mešanju i igranju sa rodnim ulogama mirisa. Neočekivanom kombinacijom i veselom zamenom mesta tradicionalno muških i ženskih parfemskih nota dobijen je odličan rezultat. U ženski parfem dodata je tradicionalno muška bela lavanda, a muški parfem obogaćen je senzualnom crnom vanilom. Ova neobična upotreba i mešanje sastojaka upotpunjena je erotičnim mošusom u ženskoj, a drvenastim notama i ambrom u muškoj parfemskoj kompoziciji. U ženskoj kompoziciji bela lavanda pomešana je sa nerolijem, ljubičastom žalfijom i mošusom (kreirali Annick Menardo i Honorine Blanc), dok je muški parfem kombinacija crne vanile sa grejpom, biberom, pačulijem i kedrom (parfimeri Ilias Ermenidis i Christophe Raynaud).

U reklamnoj kampanji svetlo dana su ugledale neiskorišćene fotografije modne ikone Kejt Mos koje je pre 25 godina za CK snimio čuveni fotograf Mario Sorenti.