Osećaj gospođice Ferragamo za stil Parfemi

Za sve devojke istančanog ukusa i drskog pogleda postoji parfem koji se zove Signorina. Slikar futurista Luccio Venna 1939. godine dizajnirao je prvu reklamu za Ferragamo brend, kao i etiketu koja se i danas koristi. Nežna i ženstvena manekenka Bjanka Balti savršeno predstavlja suptilnu suštinu ovog parfema namenjenog pomalo drskoj mladoj devojci koja je istovremeno snažna i romantična. Njen lik na reklamnoj kampanji ovekovečio je fotograf Majkl Jensen. Iako kompanija Salvatore Ferragamo kreira odeću, torbe i parfeme njeno ime je sinonim za savršene cipele toliko omiljene u Holivudu već pedeset godina.

signorina2

Na vrhu elegantne kockaste bočice parfema Signorina nalazi se reinterpretacija čuvene vara mašne krupne teksture u roze nijansi. Ova mašna zaštitni je znak Salvatore Ferragamo baletanki. Božur zajedno sa jasminom i ružom čini mirisno srce ovog parfema koje je osveženo notom crvenih ribizili. Mistične note pačulija i mošusa daju celoj kompoziciji eleganciju i neočekivanu opojnost. Ovaj parfem kreirala je Sofi Labe, dama koja se ubraja u najbolje Noseve današnjice. Signorina savršeno oslikava italijansku eleganciju – osmeh lepe devojke koja je zaljubljena u prelepoj Firenci, gradu u koji se Salvatore Ferragamo vratio, posle punih 13 godina života u Americi, 1927. godine. Godinu dana kasnije u Firenci, osnovao je kompaniju koja i danas postoji i posluje pod istim imenom.


Proizvodi