Parfemske premijere: Chanel Gabrielle Parfemi

Svake godine u industriji lepote dogodi se nešto što posebno obeleži sezonu. Ako bih trebao da izdvojim šta je to što će ostati upamćeno u decenijama koje su pred nama, onda je to svakako lansiranje novog, revolucionarnog parfema Gabrielle koje ovog septembra najavljuje najmoćnije ime u svetu parfema. Petnaest godina prošlo je od poslednjeg ženskog parfema sa potpisom Chanel. Dugo, reći ćete. Možda, ali u ovoj čuvenoj francuskoj modnoj kući kažu to je Chanel vreme – period potreban da se postigne nešto zaista veličanstveno.

Nazvan je po imenu čuvene kreatorke, Gabriele Koko Šanel koja je potpuno promenila način na koji žene vide sebe. Samouverena i sigurna u to što radi, uspela je da potpuno promeni modni kurs i redefiniše sva osnovna pravila o tome kako bi jedna dama trebalo da izgleda, čime bi trebalo da se bavi, kako da govori, misli, oseća i voli. Baš tu pobunu protiv ustaljenih normi pokušali su u Chanel-u da spakuju u bočicu sa njenim imenom. Uspeli su. Gabrielle je mirisni način da se vaš glas čuje daleko.

Težnja ka perfekciji vidi se na svakom detalju. Počeću od bočice. Za razliku od uobičajenih teških flašica za parfeme debelih zidova, Chanel Gabrielle bočica je veoma tanka, fina i laka, pa se može bez problema nositi u torbi. Da bi došli do jednostavnog, a savršenog oblika bile su potrebne godine istraživanja, dizajniranja i tehnoloških inovacija (ovo je prva bočica koja ima potpuno ravno dno, marloket, a do njega se došlo nakon mnogo eksperimentisanja u češkim fabrikama kristala).

Parfem je baš ono što bi parfem iz Chanel porodice trebalo da bude. Upečatljiv, prefinjen, luksuzan, klasičan, a ipak sa malim ekscentričnim tvistom koji pravi razliku između vrlo dobrog i odličnog. To je mirisna nota sunca, savršeni beli cvet koji je nastao u mašti parfimera Olivijea Polža (sina čuvenog parfimera Žaka Polža). Parfem je kombinacija intenzivnog jasmina, cvetova ilanga koji su savršeno dopunjeni somotskim tragom belog mošusa, tuberoze akcentovane sandalovinom i cvetova pomorandže osnaženih korom mandarine, grejpa i crne ribizle. Ovo nije parfem, ovo je mirisna revolucija.

Zadatak da oživi ovaj parfemski delikates poveren je američkoj glumici Kristin Stjuart. U reklamnom filmu ona se oslobađa čaure u kojoj je bila i odlučuje se za beg. Trči i osvaja slobodu uz zvuke pesme Runnin Bijonse Nouls dok se svet oko nje ruši.

Luksuz je ono što ne vidite, govorila je Gabriela Šanel. Gabrielle odlično ilustruje tu maksimu. Bez šljaštećih efekata koji imaju cilj da zasene prostotu, ovaj parfem svojom svedenom a skupocenom jednostavnošću pleni.

Od septembra ovaj parfem možete pronaći u Jasmin parfimerijama!

Momčilo Antonijević