Parfemski profil: B. Blumarine Parfemi

Njegov miris evocira modu i magiju, lepotu i ženstvenost, radost i kreativnu energiju. B. Blumarine nije samo novi parfem legendarnog italijanskog brenda: on je olfaktorna priča o tajnama Blumarine žene. Vesela, energična i prepuna duha, ona poseduje zavodljivu lakoću haljine od šifona i nepobedivu snagu optimizma. Romantična poput lepe cvetne šare i jedinstvena poput boje vedrog neba, ta žena gospodari scenom svojom prirodnošću i jednostavnošću: njena sanjalačka elegancije je uvek primećena, iako je istovremeno utemeljena u realnosti.

Mlada parfimerka Marie Salamagne kreirala je složenu olfaktornu partituru oko vrtne ruže, cvetnog simbola modne kuće. Nepogrešivi miris Kraljice ruža (koji je, takođe, nadimak Anne Molinari, kreativne duše Blumarine) okružen je cvetnim akcentima jasmina i hristovog venca, kao i voćnim notama roze grejpfruta, kruške i kasisa, specijalne vrste crne ribizle koja se koristi u Francuskoj za spravljanje slatkog, rubin crvenog sirupa. Pečat ovoj slatkoj svežini daju senzualni akordi mošusa, sandalovine i kedra. Rezultat je treperav i uzbudljiv miris: neodoljiv i privlačan, glatko se nanosi i miluje kožu poput besprekornog krojenog odela. B. Blumarine zavodi (gurmanski trend) i intrigira poput mode. Ovo je miris koji pretvara žene u top-modele na modnoj pisti.
Pravougaona prizma bočice od sečenog kristala otkriva plemenitu roze nijansu mirisa. U sredini s jedne strane bočice, ime B. Blumarine ispisano je istim elegantnim kurzivom logoa. Slova su tirkizna poput cveta od štampanog šifona koji je pričvršćen za grlić bočice zlatnim lančićem. Ovaj neuobičajeni ukras može da se nosi i kao privezak, prsten ili kao amajlija za parfemisanje i čuvanje u vašoj tašni, ormaru ili fioci. Prirodno je smešten naspram sofisticirane pumpice od zlatnog metala. Stoper je izrađen od surlyna u vidu male, vertikalne pravougaone prizme u koju je utisnut providan Blumarine logo.
Reditelj Fabio Jansen snimio je televizijski spot o desetak frenetičnih minuta koji prethode velikoj modnoj reviji. Svaka epizoda pripoveda sopstvenu priču i sve one zajedno postaju neka vrsta kolaža za B. Blumarine, miris koji otkriva novu percepciju mode. Velika produkcija pokazuje ono što javnost uglavnom ne može da vidi: aktivnosti iza scene za vreme modne revije i snimanja. Svi likovi su stvarni i tumače sami sebe, od Anne Molinari i njenih najbližih saradnika kao što su talentovana krojačica i osobe iz sektora za stil i komunikaciju. Tu je i nekolicina modnih insajdera: stilista, modne blogerke Veronica Ferraro i Nina Suess, novinari (Laura Asnaghi, Gioia Carozzi, Daniela Fedi, Anna Franco) i inspicijent Titti Baiocchi. Kao i frizeri i šminkeri, pravi profesionalci u poslu, nikako statisti.
I na kraju, ali nikako najmanje važno, tu su tri modela koja su lica kampanje: nestvarna Sophie Eve, elegantna Martine Fox i privlačna Yi Han. Postavka koju je Mario Gomez kreirao za svoju fotografiju pažljivo je osmišljena do najsitnijeg detalja. Tri modela koja poziraju naspram tirkizne pozadine deluju kao moderna i hiperealistična verzija Botičellijeve Tri gracije. Ravnoteža postignuta bojama prostudirana je do tančina. Odeća, specijalne kreacije koje je Blumarine napravio posebno za ovu produkciju, verno oslikava dezen na pakovanju i rozetu koja ukrašava bočicu.
Uskoro u Jasminu!