Parfemski profil Gucci Bloom: Divlji buket mirisa Parfemi

Želeo sam zeleni miris koji vas momentalno transportuje u prostrani vrt prepun cveća i biljaka, u pravi buket izobilja. Vrt je podjednako lep kao žene: raznobojan, divlji, raznolik, u kojem ima svega. Gucci Bloom odiše ovim vrtom kako bi vas privukao mestu koje ne postoji. Ovako novi parfem sa potpisom Gucci opisuje Alesandro Mikele kreativni direktor ove čuvene modne kuće.

Inspirisan autentičnim ženskim duhom, Alesandro Mikele podstiče osećaj slobode koji omogućava ženama da budu verne sebi. Kao tvorac svakog elementa mirisa, Alesandro Mikele je udahnuo ideju o raskoši, životu i energiji u svaku mirisnu notu Gucci Bloom-a, u njegovu sanjalačku kampanju i nekonvencionalni dizajn.

Miris

Gucci Bloom, delo majstora parfimera Alberta Moriljasa nastalo pod budnim okom Alesandra Mikelea, stvoreno je da cveta poput svog imena. Kreativni direktor je osmislio miris kao bujni vrt prepun raznovrsnog cveća i njihovih bogatih aroma. Autentičnost je utkana u kvalitetne, visokokoncentrovane prirodne sastojke. Note cvetaju kao jedinstven izraz neuobičajenih sastojaka, donoseći novo olfaktorno iskustvo. Apsolutna esencija prirodne tuberoze iz Indije isprepletana je sa prirodnom apsolutnom esencijom jasmina. Ekstrakt pupoljka jasmina, dobijen ekskluzivnom metodom koekstrakcije, kombinuje prirodan kvalitet jasmina i zarobljene molekule kako bi prožeo kožu svežim mirisom bilja i latica. Gucci Bloom takođe sadrži note još jedne biljke koja se po prvi put koristi u parfimerstvu. Reč je o rangunskoj puzavici koja potiče iz južne Indije i koja je oličenje koncepta i imena novog mirisa pošto menja boju iz bele, postepeno prelazeći u roze i na kraju crvenu, kada procveta. Cvetovi ove puzavice odišu pomalo puderastim i ženstvenim cvetnim mirisom.

Dizajn

U stalnoj potrazi za lepotom, Alesandro Mikele je osmislio bočicu i kutiju koje imitiraju duh mirisa posvećen raznolikosti žena.

Bočica nema ženstveni dizajn kako bi zavela muškarce, već kako bi verno pratila žene koje koriste ovaj parfem. Ona je retro i nežna zbog svoje boje, ima jasne i vitke linije i izrađena je ne od providnog stakla već od porcelana, materijala koji stvarno volim, kaže on. U obliku kvadrata, bočice od lakovanog porcelana u klasičnoj puder roze nijansi ima reljefnu Gucci etiketu i oivičena je crnom bojom. Kutija je spolja i iznutra pokrivena štampanim herbarijumom u crveno-beloj varijanti, sa cvetovima i granama trešnje uokvirenim crnom bojom.

Kampanja

Dočaravajući suštinu Gucci Bloom-a, ideja o kampanji se ogleda u savremenim Gucci ženama: glumici Dakoti Džonson, glumici i modelu Hari Nef i umetnici Petri Kolins. Kao prijateljice Alesandra Mikelea, sve tri imaju posebnu vezu sa modnom kućom, a njihovi talenti su u savršenom skladu sa novog Gucci vizijom. Njihova raznolika lepota snimljena je objektivom Glena Luhforda i jednostavno blista u transformativnoj kampanji u kojoj nose Gucci Bloom tokom dana provedenog u gradu, a miris postepeno menja njihovo urbano okruženje i pretvara ga u imaginarnu šetnju fantastičnim engleskim vrtom. Čaj na trotoaru oivičenom cvećem, kretanje kroz apartman obrastao rastinjem i plivanje u suton u jezeru prepunom svetlucavih cvetova i trske. Plešući, šetajući, uživajući u slobodi, ove tri dame oličavaju novu vitalnost brenda Gucci i očaravajući prirodu Gucci Bloom-a.


Proizvodi