Parfemski profil Mon Guerlain Bloom of Rose Parfemi

Parfem je lični potpis koji ostavlja mirisni pečat autentičan za svaku ženu po kojoj postaje prepoznatljiv. Guerlainov master kreator Teri Vaser u saradnji sa Delfinom Jelk kreira olfaktornu kompoziciju Mon Guerlain Bloom of Rose igrajući se sa svim akordima koji predstavalju ženstvenost. Samouverena, srećna, hrabra, ponosna, jedinstvena, originalna… Sve su to opisi koji krase današnju ženu koja se zaljubila u ovaj parfem.

Ženstvenost se menja kroz život jedne žene, u konstantnoj je evoluciji.
Kroz kreaciju Mon Guerlain Bloom of Rose, Mon Guerlain linija nastavlja da istražuje sve aspekte ženstvenosti – fokusirajući se na svoju budućnost i samoostvarenje na svim poljima u životu. Ovaj parfem poziva ženu da slavi svaki dan svoju ženstvenost u punom sjaju.
MIRISNI AKORD VAN SVAKE KONKURENCIJE
Dok je inicijalna kompozicija i mirisna struktura Mon Guerlain parfema ostala nepromenjena, i dalje u sastavu postoji karla lavanda, sambak jasmin, vanila tahitensis i australijska sandalovina, nova particija u ovoj kompoziciji predstavlja originalni duo sirovina koje je Guerlain parfimer dodao, a to su neroli i bugarska ruža. Bugarska ruža koja je draga Teriju Vaseru donosi u ovoj mirisnoj noti boju i teksturu. Po kreatoru bugarska ruža je srećna, sveža i voćna. Sadrži u isto vreme i nevinosti i zrelost. To je ruža koju ja volim otkako sam počeo da radim u Guerlain-u. Ruža je zapravo deo Guerlainade, prepoznatljivog olfaktornog potpisa kuće Guerlain. Zbog toga ovaj sastojak zaslužuje svoje mesto u ovoj novoj mirisnoj kompoziciji Mon Guerlain Bloom of Rose, sa punim pravom zaokružuje ovaj novi parfem.
Što se tiče nerolija on dodaje poetiku i blistavost parfema ovoj kompoziciji. Njegova sveža i cvetna nota dodaje čistoću ovoj mirisnoj konstrukciji. Savršeno se kombinuje sa sambak jasminom. Rezultat ove kombinacije jeste razigrani miris, buket cveća koji u svom srcu sadrži lavandu i ružu koja vlada kao kraljica celom kompozicijom parfema.

BOČICA
Inspiracija potiče od ikonične Quadrilobe bočice dizajnirane daleke 1908. Vintidž bočica predstavlja kontrast modernom parfemu kakav je Mon Guerlain i na ovaj način se želi suprotnost spojiti u vidu davnog oblika bočice i modernog parfema, parfema za modern i savremenu ženu, spakovan u daleki vintidž oblik bočice.

IZA SCENE KREACIJE PARFEMA

Nova reklamna kampanja za ovaj parfem koju je kreirao Matju Sesar baca svetlo na Anđelinu Žoli čija snažna ženstvenost ne prestaje da inspiriše Guerlain parfemske kreatore. Tetovaže koje predstavljaju lične priče otisnute na Anđelininoj koži i za nju najvažnije poruke koje nosi u srcu i na koži jednako kao i parfem koji ostavlja mirisni trag, želi da traje. Njen pogled u budućnost govori o tome da bez straha iz dana u dan nosi svoju auru, karmu i večnu ženstvenost koja pleni.