Razgovor o lepoti – Najvažnija je dobra podloga! Šminka / Trendovi

Sa Srđanom Petkovićem, novim zvaničnim šminkerom čuvenog brenda Max Factor, razgovarali smo o make up trendovima, greškama koje najčešće pravimo i pravilima koja bi trebalo da poštujemo kad je šminka u pitanju

Šta je aktuelno u svetu make up-a?

Aktuelni su različiti stilovi koji se uglavnom oslanjaju na brendove koji su, uz svoje nove kolekcije, dali i određene smernice. Moj lični izbor bi u tom slučaju svakako pao na lagane blistave podloge, svetlucavi i prozračni ten koji će biti dovoljno postojan, jer je opšte poznato da dobra i temeljna podloga obezbeđuje postojanost make up-a bez obzira na to za kakvu strukturu smo se odlučili. Boje su te koje obeležavaju ovu sezonu. Ne bi ih se trebalo plašiti jer je umerenost po pitanju količine šminke, a ne izbor boja, uvek presudna. Rumenila u svim ružičastim nijansama su veoma popularna, kao i senke koje u sebi već sadrže svetlucave metalik elemente. Highlighter-i su u velikoj meri opstali i posle prošle sezone i biće, čini se, još dugo tu. Ruževi za usne su polako iz mat varijanti počeli da prelaze u sjajeve i prozračne strukture.

Šta je vaš savet devojkama koje žele da zablistaju na dočeku Nove godine?

Nova godina je nešto čemu bi trebalo posvetiti posebnu pažnju i dozvoliti da make up izgleda potpuno čarobno i nesvakidašnje. To je noć kada su eksperimenti ne samo dozvoljeni, već i poželjni. Naravno, ono što bih svakako napomenuo je da se uvek u šminkanju napravi i razradi koncept, jer u protivnom stvar se može oteti kontroli i dobićemo efekat koji nismo želeli. Gliteri (sjajevi, šljokice) su sastavni deo aktuelne sezone. Nanose se na predeo oko očnih kapaka, ali su prisutni i na usnama i nekim neočekivanim delovima lica i glave. Uvek napominjem da make up ne bi trebalo slagati i uparivati sa bojom garderobe nego sa stilom kom odabrana kombinacija pripada. Dakle, za Novu godinu bi bilo lepo osmisliti look koji će obilovati što sjajnijim momentima na licu, tako ćete se osećati najmoćnije na svetu.

Šta je najčešća grešaka koju žene u Srbiji prave kad je u pitanju šminkanje?

Mlade devojke najčešće prave grešku u količini i odabiru šminke. U želji da izgledaju starije uglavnom preteruju sa količinom šminke, stavljaju previše tečnog pudera loše odabrane strukture, bronzeri koji služe za konturisanje lica troše se u neverovatnim količinama i skoro svaka žena ih meša sa rumenilima. U želji da izgledaju svežije dobijaju kontraefekat pa im lica deluju pretamno i umorno. Rumenila su ta koja su zadužena da licu obezbede svežinu i otklone umor. S obzirom da dolazi zimski period sa vrlo malo sunca, bronzeri bi trebalo da budu minimalno zastupljeni, oni bolje izgledaju kada je lice već preplanulo. Podloge i tečni puderi bi trebalo da budu laganih struktura dovoljno da preko dana štite lice od hladng vremena, a za veče su preporučljive nešto temeljnije varijante koje obezbeđuju postojanost šminke.

Šta bi svaka devojka trebalo uvek da ima u svom neseseru za šminku?

Korektor, maskara, ruž za usne, sjaj za usne i rumenilo su sasvim dovoljni za dan, a ukoliko postoji neki poseban razlog zbog kog bi make up trebalo pojačati, svakako bi trebalo imati i tečni puder i neku senku kojom će se šminka intenzivirati i iz jedne sveže dnevne varijante uz nekoliko poteza transformisati u večernji look.

Postali ste zvanični šminker čuvenog brenda Max Factor. Imate li favorita među njihovim proizvodima?

Pre svega bih izrazio svoje veliko zadovoljstvo što sam postao član ovako velike i uticajne porodice. Moji šminkerski počeci su vezani za ovaj brend i ostao sam im veran dugi niz godina. Paralelno sa mojim ličnim profesionalnim sazrevanjem, sazrevao je i MF. Trudim se da u svom radu eksperimetišem i isprobavam razne produkte i tehnike. Kao i svako i ja imam svoje favorite među MF proizvodima, ali ne bih mogao da izdvojim jedan, nego više njih. Maskare MF su svakako na prvom mestu, zatim kremasti ten MIRACLE TOUCH, EXCESS SHIMMER, KOHL EYE LINER i još mnogo, mnogo toga.

Foto: Andreja Damjanović

Šminka: Srđan Petković za Max Factor



Proizvodi