Versace RTW Spring 2018 Imperija lepote

Ove godine navršava se dvadeset godina od ubistva jednog od najvećih kreatora našeg vremena, Đanija Versaćea. Upravo iz tih razloga, sve što će nam njegova modna kuća ove godine ponuditi podseća na šarenu arhivu njihovog dosadašnjeg stvaralaštva. Vreme je da se i mi podsetimo zašto je Versaće i dalje na modnom tronu i zašto ih volimo decenijama.

Otkad znamo za brend, njegove modele nosile su omiljene manekenke čuvene petorke Naomi, Sindi, Klaudija, Linda i Helena. Đani Versaće je bio poznat kao veliki esteta, ali i prijatelj svih modela koji i danas rado gostuju na revijama brenda koji ih je vinuo u zvezde.

Vole ga i slavni, pa kada oni ponesu kreaciju koje se sećamo i posle deset ili dvadeset godina, onda znamo da su zajedno ušli u legendu. Setite se Elizabet Harli u crnoj haljini sa heftalicama koja ju je transformisala od stidljive pratilje Hju Granta u fatalnu žderačicu muškaraca.

Versaćeov logo smo najpre voleli, pa mrzeli, a sada ga opet volimo. Versaće meduza je bila veoma glasna kada je vrištala sa majica koje su bile IT komadi devedesetih. Neko je onda odlučio da je isticanje oznaka brenda malograđanština, ali se u proteklim godinama predomislio, dok je kuća Versaće sve vreme furala logo ne osvrćući se na komentare. Izgleda da su znali nešto što drugi nisu.

Versaće smo voleli i zbog neobične porodice koju su činila dva brata i sestra, pratili smo sve njihove uposne i padove, druženje sa zvezdama i ludovanje na fensi žurkama kojima su svi želeli da prisustvuju. Plakali smo sa celim svetom zbog Đanijeve tragične smrti 1997. godine i gledali novi uspon Donatele Versaće koja je dokazala da je dostojna naslednica talentovanog brata.

Glamur je postao njihov zaštitni znak, jer je Đani uvek kreirao tako da sve blješti i privlači pažnju. Ne postoji mogućnost da ikada pomešate odevni predmet ove kuće sa nekim drugim, iako su mnogi probali da ih kopiraju.

Sa nestrpljenjem išćekujemo TV seriju koja govori o porodici, sa akcentom na ubistvu njenog najpoznatijeg člana Đanija. Priča se da su zvezde stajale u redu čekajući da baš njih odaberu u glumačku postavu sitkoma, a producenti su za glavne uloge odabrali pevača Riki Martina i glumicu Penelope Kruz.

Brend Versace volimo i zbog parfema, jer smo svi želeli da mirišemo na Versace Red Jeans, a birali smo muškarce koji nose Blue jeans. Mirisna nota Blonde je proglašena za jednu od najprodavanijih u istoriji dok nas je Bright Crystal obavijao notom luksuza. Kada smo birali klasiku, onda je to bio Gianni Versace, a kada poželimo da budemo tašti, onda biramo Vanitas. Ove sezone stiže i mirisni novitet Versace Dylan Blue pour femme.